Met de DMG Group streven we dagelijks naar de meest optimale customer service. Dat betekent dat we attent moeten zijn op een soepele intake, een uitmuntende afwerking van het event en een sublieme opvolging na het evenement van onze klanten. In een dienstverlenend bedrijf zoals het onze betekent dit dat je moet kunnen rekenen op uitstekend, goed getraind personeel en een team dat weet ze doet. We zijn daarom supertrots dat de jaarlijkse enquête van Experience / Eventnews.be ons op de 4de plaats zet als meest favoriete leverancier van eventpersoneel.

CEO Els Van Eccelpoel:”Dit is een mooi resultaat waar we allemaal hard voor gewerkt hebben. In de bewakingssector kom je in tegenstelling tot bijvoorbeeld horeca-personeel vaak terecht in heel wat netelige situaties die mogelijk imagoschade toebrengen aan het evenement. De manier waarop we deze situaties aanpakken heeft vaak een grote impact op hoe een organisator in de media verschijnt. Dat zorgt voor enorme druk op onze medewerkers en onze klanten. It’s not always a good news show. En toch slagen we erin om de 4de plaats te veroveren in deze marktstudie. Daar kunnen we alleen maar trots en blij mee zijn. Dit is een pluim die ik op de hoed steek van al onze medewerkers die dagelijks op het terrein werken. Zij zijn het gezicht van ons bedrijf en als zaakvoerder kan ik alleen maar tevreden zijn dat die vele gezichten duidelijk geapprecieerd worden door onze klanten.”

 

Share This